יום שבת, 6 בדצמבר 2008

קריאה לוסרמן - פירסום התקנון של ההסתדרות

מכתב פומבי

 

אל        מר יוסי וסרמן

            מזכ"ל הסתדרות המורים

תקנון הסתדרות המורים - פירסום

נכבדי

אני פונה אליך בבקשה לעזור לי למצוא את התקנון לפיו מאוגדת ופועלת הסתדרות המורים.

למרות שחיפשתי באתר הסתדרות המורים וביצעתי חיפוש נירחב באינטרנט לא השכלתי לאתר את מסמכי ההתאגדות.

אני סמוך ובטוח שגם אתה כמוני דוגל בשקיפות מערכות ציבוריות כערך חינוכי ראשון ממעלה.

כמזכ"ל אירגון עובדי ההוראה הגדול בארץ, זה שהיום נושא את הדגל כממשיך דרך של ענקים כמו אוסישקין וילין - בהיותך הקול המייצג של מרבית עובדי ההוראה - אמירה שלך בהצהרה או במעשה היא בהכרח מסר חינוכי בשם כל עובדי ההוראה שבאירגונך

ואני מאמין שכל עובדי ההוראה בשמם אתה פועל, תומכים בדרישה לשקיפות מינהלית.

מנקודת מבט של שקיפות מינהל ציבורי המקום הנכון לפרסם את מסמכי ההתאגדות הוא באתר ההסתדרות פתוח לעין כל. אני בטוח שאנשי התמיכה שאתה מעסיק יכולים לבצע זאת בקלות (הזנה דיגיטלית – הקלדה; אימות נוטריוני – חתימה דיגיטלית; הפצה – העלאת הקובץ לאתר היסתדרות המורים) בזמן הנימדד בימים בודדים... (אני אשמח לעזור)

ואם אתה בוחר להתעלם... גם זו אמירה ברורה!

בתקוה

אורן סימון

נב. מכתבי זה מתפרסם במקביל באתר גננות באופק ובאתר התעוררות 

העתק: רשם האגודות 

אין תגובות: