יום שישי, 5 בדצמבר 2008

איך לא נופלים (על הפנים) לאופק

המצב לא טוב! - גננות צריכות לפעול - עכשיו!
יש לחץ גדול של וסרמן לסגור ענין עם הגננות - הוא דרש מהאוצר 26% תמורת עבודה עד 14:00 ובדרך כל הגננות תוכנסנה לאופק חדש.  במזל האוצר מוכנים לשלם הרבה פחות וגם זה כשהשעון דופק לכולם - אנחנו בדרך לבחירות ואז הכל בטל ומבוטל ומתחילים מחדש.

אופק חדש לא ניכתב לגננות. הוא מוגדר במפורש לבתי ספר יסודיים וחטיבות ביניים. והוא לא טוב לעובדי ההוראה - תראו מה מורים כותבים על זה  בקישור בפורום הגדול

אופק חדש לא רלוונטי לגננות
אסור לגננות להסכים להיות חלק ממנו

אני לא מבין למה וסרמן רוצה לחתום את ההסכם - הרי שרת החינוך - שותפתו למהלך גמרה קריירה (מקום 9 במפלגת העבודה - בכלל לא בטוח שהיא תהיה בכנסת) אבל הוא מפעיל לחץ גדול. ומכיוון שהייתה הצעה (26%) והאוצר אמר מיספר נמוך יותר - זה יסגר באמצע:

התוצאה תהיה אסון גדול - גם תוספות שכר לא ראויות וגם כניסה לתוך הרפורמה על כל הרע שבה (שכר שעה, קידום, שבתון, פנסיה) - זה אולי טוב כדי לפתות עובדי הוראה צעירים אבל זה בא על חשבון עובדי הוראה ותיקים - וזה עקום לגמרי.
איך עוצרים את זה?
מפיצים לכל הגננות לשלוח מכתבים ללילי למשרדה
לילי פוקמונסקי - בן סרוק 8 תל-אביב 62969
תשלחו מיכתב, תשלחו גלויה, 
צלצלו אליה 03-6922956 תשאירו הודעה אצל המזכירה 
תגידו ללילי - לא רוצות להיות באופק!

תנו לה כוח לעצור את וסרמן מלחתום אותנו לאופק מר
ותשלחו מכתבי סירוב לשעה הפרטנית!!!

הנחיות מנכ"לית משרד החינוך במיכתבה מה- 19 לנובמבר2008:  
"עובד הוראהשאינו מעוניין שהסכם זה יחול עליויעביר מכתב לגזברות המחוזבו הוא עובד, והעתק לגף כ"א בהוראהעל סירובו להיכלל תחת הסכם זה."


איך השתרבבו הגננות לתוך הדבר הנורא הזה? בינואר 2008 חתם וסרמן על הסכם לביצוע שלב א ברפורמה - ובדלת האחורית דחפו את הגננות פנימה (ניתוח שלי של הוראת הביצוע כאן)

בהוראת הביצוע (שלמרות שהיא פגת-תוקף ובטלה ומבוטלת - היא מיושמת בפועל וזו בעיה) מבהיר משרד החינוך - המעסיק - שעובדי ההוראה יכולים לסרב להיכלל בהסכם וימשיכו להיות מועסקים בתנאים של היום.

אז תסרבו - בכתב 
תשלחו עותק של המכתב גם ללילי
ותדברו עם חברותיכן הגננות ותצרפו אותן למהלך

בואו נידרוש רפורמת אמת בגני הילדים - שבה הכלל הראשון הוא
הגננת היא לא רובוט - 5.5 שעות רצוף בלי שירותים, אוכל, שתיה, ורגע שקט זה לא אנושי.






אין תגובות: